یه خبر خوب!

پناهگاه امن دل

هيچكس همراه نيست؛ تنهاي اول


ِ.:DЭᔕinG:. | .:ЭMᗩịL:.| .:PᖇofịlЭ:. | .:HoMЭ:.



سلام, سلام!


می خوام یه خبر خوبی بهتون بدم..


بچه ها یادتونه تقریبا یه ماه پیش حالم خوب نبود


و گفتم تا حالم خوب نشه برنمی گردم؟؟


تو پست " سلامی دوباره " هم نوشتم


اومدم با کلی خبرهای خوب!


دیگه دلم طاقت نیاورد که بهتون نگم خبر خوبم چیه؟


خبر خوبم اینه که:


" بالاخره عشقمو پیدا کردم! "


وای نمیدونید...


انقدر آقاست..!


انقدر ماهه..!


که اصلا نمی تونید تصورشو بکنید!


خلاصه زیادی ازش تعریف کنم


میترسم چشم بخوره!!


تازه خودشم میاد وبم زیادی بگم پروو میشه!!


الهی قربونش برم!!!


واسمون دعا کنید تا آخر باهم بمونیم


آخه خیلی همدیگرو دوس داریم!


هرچند من خیلی اذیتش می کنم...

 

راستی آهنگ وبم هم با تمام وجودم بهش تقدیم میکنم!


آخیششششششششششششش!!


راحت شدم, تو گلوم گیر کرده بود بهتون بگم!


خوب دیگه کاری ندارید؟؟


فعلا بابای!!






برچسب‌ها: <-TagName->
| یک شنبه 24 دی 1398برچسب:,| 15:43|مهرسا|